Корпорація "Київавтодор" в ці дні вирішила інтенсивно зайнятися ремонтом київських доріг. Результати не змусили себе довго чекати. Водії скаржаться на багатокілометрові пробки і на те, що робочі, перекриваючи мости і дороги, просто відпочивають, замість того, щоб працювати. Активісти скаржаться на те, що "Київавтодор" нічого не робить для людей. Чиновники вважають за краще просто відмовчуватися.
Так у ці дні співробітники компанії перекрили Південний міст, Московський міст і міст Патона. Сьогодні о 9 годині вечора і до ранку 3 липня також обмежено рух по вулиці Солом'янській у Києві.
"Київатодор" просить водіїв із розумінням поставитися до тимчасових незручностей і по можливості обирати інші маршрути для пересування.
Тим часом, у киян закінчується терпіння. Соціальні мережі підірвало фото Південного мосту, який перекритий, і на якому відпочивають лежачи ремонтники. Як прокоментували ситуацію в "Київавтодорі": "У робітників була планова перерва, під час якого вони відпочивали".
Користувач Юрій Жук виклав на сторінку "Київатодору" в Фейсбуці відео, на якому міст перекритий, проте робочих ніде не видно.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Працюють, очевидно, невидимки" - прокоментував відео Жук. За його словами, відзняв відео він о 10 годині ранку і співробітників в розпал робочого дня в районі Південного мосту не спостерігалося.
Користувач Олександр Шевченко виклав у соціальних мережах фото моста через Саперно-Слобідську на вул. Кіквідзе. На фото помітно, що в опорах мосту величезні тріщини. І це при тому, що кожен день через міст проїжджають тисячі автомобілів.
16 червня київські активісти зустрілися з представниками Департаменту транспортної інфраструктури КМДА і керівником "Київавтодору" Олександром Густелевим. На зустріч активісти принесли фотографії Південного мосту, який "Київатодор" звузив після капітального ремонту. Унаслідок ремонту, тротуар там зменшився до 67 см., хоча госнорми припускають, що навіть технічний прохід повинен становити не менше 75 см., а тротуар повинен бути - 1,25 м.
Багато питань у киян і по ремонту доріг - наприклад, на бул. Тараса Шевченка мали знизити бордюри. Але не зробили цього, на вул. Пирогова дорожники повинні були зробити пішохідну "зебру", але замість "зебри" кияни отримали паркан.
І хоча керівник "Київавтодору" на зустрічі пообіцяв у всьому розібратися, але зараз ігнорує всі запити.
"У Києві, крім велосипедистів і автомобілістів, є ще пішоходи і мобільні групи населення. Але їх інтереси "Київавтодор не помічає", - прокоментувала ситуацію радник міського голови міста з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.