Представники готельно-ресторанного бізнесу висловлюють своє незадоволення щодо зобов`язування персоналу розмовляти українською.
"В 90% ресторанів Києва розмовляють російською як офіціанти, бармени, так і клієнти. Хоча меню закладу є російською, українською та англійською мовами. Перевчити персонал буде складно, оскільки всі тренінги для них проходять російською. І якщо зобов`язати їх розмовляти українською, то навіть клієнти будуть незадоволеними, адже швидше за все почують суржик, так як в місті не так багато людей, що володіють чистою українською. А це – авторитет і рівень закладу", - пояснює генеральний директор компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова для газети "Сегодня"
Читайте також: Киянам незаконно виписують адміністративні штрафи
Що стосується торгівельної сфери, то тут люди настроєні лояльніше. "Буде правильно, якщо продавці принаймні вітатимуться українською, а потім все одно і покупець і продавець перейдуть на звичну для них мову спілкування. І якщо скрізь звучатимуть хоча б короткі фрази привітання українською, будь-який іноземець запам'ятає їх", - ділиться думками продавець на Андріївському узвозі Анна.