iPhone наслідує кращі риси свого попередника. Його допрацьовують і віддають на ринок на деякий час, щоб спочатку зібрати виручку, а згодом повільно падати в ціні і після зовсім перестати продавати його. Через деякий час на горизонті буде вже нове покоління, з характеристиками, що на голову перевершують попередній зразок. У нього буде кращий екран, потужний процесор, камера, спеціально написані програми, які встановлюються на нову версію операційної системи, і більш якісний корпус.
Маркетингові винаходи Apple створюють і підігрівають цікавість до нових iPhone, iPad і Mac. Та після релізу інтерес до гаджетів поступово падає, в розробці вже нова модель. Однак не тільки маркетинг керує думкою покупців. Змусити клієнта купити гаджет можуть і розробники пристроїв – інженери, проектувальники, програмісти.
Читайте також: В Америці розробили навушники-перекладачі
Потрібно чітко орієнтуватися, що активно допомагає оновлюватися покупцям програмне забезпечення. Багато хто бачить значне падіння продуктивності старих зразків моделей після установки найсвіжіших версій операційної системи.
Apple часто відключає програмно найбільш ресурсомісткі інструменти в нових редакціях iOS і OS X, що негативно впливає на враження користувача, як інформує navkolonas.com.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Який же насправді термін життя у гаджетів Apple? На новій сторінці сайту, присвяченій екологічним програмам компанії, є розділ "Як Apple аналізує викид парникових газів на різних етапах життєвого циклу продукції?", в якому є відповідь на це питання:
"Ми припускаємо, що перший власник буде користуватися пристроями з OS X і tvOS (iMac, MacBook, Apple TV) протягом 4 років, а пристроями з iOS і watchOS (iPhone, iPad і Apple Watch) – протягом 3 років", – написала Apple.