З приходом весни в Україні почали зникати дві речі: сніг і асфальт на дорогах. З кожним днем ця тема обговорюється все більше і більше. Водії жартують, що скоро поряд з Масляною святкуватимуть і "прощання з асфальтом".
У Мінінфраструктури погоджуються, що стан українських доріг плачевний, але додають: на виправлення проблеми виділяються мільярди гривень, кожен день комунальники лагодять десятки доріг. Про це йдеться в сюжеті "Подробиць": журналісти протестували "працездатність" доріг, прокотившись на громадському транспорті. Випробування не витримали як тролейбуси, так і маршрутки: щоб не впасти в салоні, пасажирам доводиться займатися віртуальним серфінгом, та й самі водії скаржаться: нескінченні ями не дають спокійно проїхати й десяти метрів.
Одна з мешканок Мукачево розповіла, що на шляху до Ужгорода втрапила в яму з арматурою. Підсумок - порізані шини та диски, які можна відправити на смітник. До речі, їй вдалося встановити справедливість, відсудивши у ремонтної служби 12 636 гривень всього за 7 судових засідань.
У Рівненській області, здавалося б, підійшли до питання відповідально: там глибину ям вимірюють не лайкою водіїв, а лінійкою: якщо яма глибша 4 сантиметрів, вона вже несе потенційну загрозу безпеці на дорозі. Ось тільки на цьому все і закінчується: щоб ремонтники взялися за лагодження діри в асфальті, необхідно принести декілька штрафів або розпоряджень.
На запит журналістів з Мінінфраструктури прийшла відписка, що щорічно в дороги вкладається 35 мільярдів гривень, рівно так само, як і стан доріг оцінюється як зношений щороку. Назріває просте запитання: якщо технологія укладання асфальту у всіх країнах однакова (цемент, пісок, бетон, асфальтні суміші), то чому у нас дороги не "виживають" і півроку, в той час як в інших державах тримаються по 15-20 років?
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Дивіться, який шлях у цих грошей. Спочатку дорожній фонд. Він наповнюється в повному обсязі, тому що є якась частина контрабанди, є якась частина фальсифікату далі йдуть гроші на будівництво. На цьому будівництві маса коштів використовується нецільовим чином, а просто розкрадається. На кожному етапі ми бачимо зменшення. У кінцевому підсумку доходять копійки, яких не вистачає ні на що", - прояснив ситуацію Сергій Куюн, керівник "Консалтингової групи А-95".
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що Верховна Рада хоче ще більше ускладнити життя українським автомобілістам.