Влада Києва побудувала Шулявський міст, що обрушився 27 лютого, в 1964 році. В ширину він вийшов до 21 метра, а в довжину - 295 м. В подальшому, конструктори збиралися розширити його ще на 11 метрів, проте цього досі не сталося.

Про це повідомляє "Страна".

Через 30 років після його заснування під об'єктом розвернувся масштабний секонд-хенд, який в основному утримували іноземці. Неодноразово на тій території спалахували конфлікти серед громадян інших країн, які володіли торговими точками. Іноді це призводило до пожеж, які руйнували міст.

Однак, по закінченню 90-х років подібні події не припинилися. У 2000-х ринок періодично спалахував. Найсильніша пожежа була зафіксована у 2007 році. Влада називала різні причини подібних інцидентів. Звинувачувалися в підпалах іноземні торговці, які заперечували свою причетність.

Тим часом, з'явилися розмови про загрозу руйнування об'єкта, після чого його укріпили металевими підпорами з "Ленінської кузні". Фахівці стверджували, що ця конструкція розрахована на п'ять років експлуатації, після чого буде потрібно чергове втручання. Але даною проблемою не почали займатися навіть через 10 років.

Популярні новини зараз

Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми

ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись

З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам

Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон

Показати ще

До недавнього часу багатостраждальний та "втомлений" міст ділив своє місце з МАФами, демонтаж яких почався 21 лютого. Для цього був задіяний будівельний кран. Існує версія, що саме через знесення кіосків остаточно пошкодилися металеві опори, у яких і без того був прострочений термін експлуатації.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", 27 лютого бетонні конструкції моста впали на машини, що стояли внизу. Мер Києва Віталій Кличко прокоментував цю подію словами, що обурили мешканців столиці. На його думку, міст просто "втомився" з часом. А аварійний стан тут ні до чого.