Національна телекомпанія України отримала безліч претензій щодо проведення тендеру на офіційний логотип Євробачення-2017 і була змушена порозумітися з громадськістю.
Як повідомляє "Українська правда", НТКУ призводить в свій захист ст.35 закону України "Про публічні закупівлі", згідно з якою твори мистецтва або інтелектуальна власність може купуватися по "переговорній процедурі". Нагадаємо, дана процедура є винятком із загального закону про закупівлі.Також Національна телекомпанія України вказує, що в конкурсі взяли участь 23 рекламних агентства, а тому заяви про те, що в тендері брала участь тільки одна фірма, невірні.
Читайте також: Українські чиновники приготувалися до "розпилу" грошей на "Євробачення"
"До фіналу потрапило два підрядники, які вирішили об'єднати свої зусилля для створення максимально якісного логотипу, ми з цим варіантом погодилися", - вказують у НТКУ.
Знай.ua нагадує, що багатьом українцям логотип не сподобався; зокрема, його неодноразово порівнювали з косою Юлії Тимошенко і зв'язкою ковбаси.