Київська влада прогнозує появу на столичних дорогах новітніх автобусів Ataman A092H6, для перевезення пасажирів у межах міста. Але чи дійсно зможуть нові автобуси покращити якість перевезення й хто саме збагатиться від їх роботи розповів порталу Znaj.ua експерт в сфері місцевого самоврядування Андрій Курилко.
"Якщо такі сучасні малі автобуси з'являться в Києві, для міської транспортної інфраструктури - тільки плюс. Головне, щоб ці автобуси вийшли на вулиці міста від підприємства "Київпастранс" і на тих маршрутах, де вони дійсно необхідні, з новою системою оплати проїзду (всі гроші повинні йти до бюджету міста, а не в кишені приватникам). І так само з чітким графіком руху, щоб пасажири могли знати, коли на зупинку прибуде автобус і розрахувати час свого маршруту. За таких умов кияни зможуть побачити реальну зміну в сервісі з перевезення пасажирів", - зазначив Курилко.
Експерт упевнений, якщо ж ці автобуси вийдуть на лінії від приватних компаній, у сервісі перевезення нічого не зміниться, крім того, що старі маршрутки замінять частково на нові малі автобуси, а все залишиться, як і раніше: невідомий графік руху, місткість пасажирів більше встановлених норм (на жаль, багато водіїв розглядають людей не як пасажирів, а як п'ятигривневу купюру, чим більше "наб'є", тим більше заробить).
"А найголовніше - гроші за проїзд підуть повз міський бюджет, до кишень власникам маршруту і тим чиновникам, які віддали цей маршрут у приватні руки за хабарі, а не в КП "Київпастранс". Київський громадський транспорт повинен знаходиться у власності міста - це дуже великі надходження грошей до бюджету Києва, а також контроль за якістю перевезень пасажирів". - підсумував Андрій Курілко.
Як раніше повідомляв портал "Знай", на дороги Києва виїдуть нові, сучасні маршрутки.