Чомусь вважається, що коли жінка віком за 50 одягає бікіні, то автоматично виглядає вульгарно. Проте такий стереотип є дуже помилковим.
І саме це ставив за мету показати британський бренд жіночого одягу JD Williams, який почав кампанію #MyBikiniSelfie, пише Bigpicture. Акція покликана дати жінкам більше упевненості, коли вони одягають бікіні, і показати, що і в такому віці вони виглядають привабливо.
Для фотосесії в купальниках у рамках кампанії позували 62-річна колишня модель Джиллі Джонсон і 56-річна модель Нікола Гріффін.
Цікаво, що Нікола стала моделлю тільки в минулому році, але вже встигла з'явитися на сторінках американського щотижневого спортивного журналу Sports Illustrated. А що стосується бікіні, то жінка одягла його вперше зовсім недавно.
Читайте також: Дженніфер Лопес вразила фігурою в білій сукні (фото)
Залишимось без їжі: Україну накриє небезпечна спека та посуха вже влітку, що обіцяє прогноз погоди
Чоловіків 45+ – у штурмовики: адвокат пояснив важливе правило мобілізації в Україні
Українців зобов'язали платити за тепло у під'їздах: чи можна відмовитись від таких квитанцій
Податки за карткові перекази: кого з українців зобов'яжуть платити
За словами Джиллі, вона дуже рада була знятися для цієї компанії, оскільки хоче надихнути жінок почуватися більш упевнено у своєму тілі і не боятися приховувати його навіть тоді, коли їм уже понад 50.
Представник JD Williams зазначив, що модну індустрію постійно критикують за брак уявлення реальних жінок. Саме тому компанія і організувала акцію, аби показати на прикладі Ніколи і Джиллі очевидну : бікіні після 50 – це нормально, гарно та привабливо.