Реклама Pepsi з Джудом Лоу для японського ринку отримала престижну нагороду за якість костюмів.
"Ролик перевершив, навіть, популярний кліп Бейонсе Hold Up, що лідирував у всіх топах", - повідомляє сайт Мmr.ua.
У відео показано повноцінну короткометражну історію воїна, що перетворився на демона.
Джуд Лоу, звичайно, виконує головну роль. За сюжетом колись він був славетний вояком, проте бої перетворили його на злого демона, за що його народ вигнав далеко в гори.
Всього історія поділена на чотри частини, що передають сагу про воїна Момотаро.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Переможцем у номінації за кращі костюми отримала четверна частина рекламної стрічки войовниної реклами.
Також за перемогу боровся Уес Андерсон з роликом для компанії H&M.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", мережа поглумилися над рекламою радянського автопрому.
Японська реклама з Джудом Лоу отримала престижну нагороду