Реклама Pepsi з Джудом Лоу для японського ринку отримала престижну нагороду за якість костюмів.
"Ролик перевершив, навіть, популярний кліп Бейонсе Hold Up, що лідирував у всіх топах", - повідомляє сайт Мmr.ua.
У відео показано повноцінну короткометражну історію воїна, що перетворився на демона.
Джуд Лоу, звичайно, виконує головну роль. За сюжетом колись він був славетний вояком, проте бої перетворили його на злого демона, за що його народ вигнав далеко в гори.
Всього історія поділена на чотри частини, що передають сагу про воїна Момотаро.
Податковий зашморг затягнеться: які зміни очікують українців
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
Зимові канікули можуть подовжити: коли школярі підуть відпочивати і на скільки
Переможцем у номінації за кращі костюми отримала четверна частина рекламної стрічки войовниної реклами.
Також за перемогу боровся Уес Андерсон з роликом для компанії H&M.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", мережа поглумилися над рекламою радянського автопрому.
Японська реклама з Джудом Лоу отримала престижну нагороду