У київському метро склалася критична ситуація через борги перед компанією "Укррослізинг", яка загрожує всій роботі структури. Про це написав на своїй сторінці в фейсбуці заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
"Російський кредитор має намір зупинити роботу київського метрополітену", - заявив Сагайдак.
Він пояснив, що в 2009 році Київрада уклала з ТОВ "Укррослізинг" договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену, проте сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі. Станом на сьогодні сума, необхідна для повного виконання умов договору складає 463 млн грн.
Однак керівництво метро уклало додаткову угоду з ТОВ "Укррослізинг", в результаті чого борг виріс майже в три рази.
Метрополітен звернувся до Господарського суду Києва з позовом до "Укррослізинг" про визнання недійсною додаткової угоди до договору про лізинг. Правоохоронці порушили справи щодо посадових осіб, які підписали цю угоду. Однак суди залишили позовні вимоги без задоволення, а кримінальне провадження щодо посадових осіб метрополітену була закрита в зв'язку з відсутністю складу злочину.
Пенсійний фонд на межі: українців попередили щодо майбутніх виплат
Отруйні овочі заполонили ринки: що зараз продають українцям
Проїзд у громадському транспорті буде безкоштовним для всіх: де запровадять нові правила
На пенсійну карту гроші більше не прийдуть : хто залишиться без соцзабезпечення
"Через безвідповідальної політики попереднього керівництва столиці ситуація вже встигла придбати критичного характеру. ТОВ" Укррослізинг ", яке належить структурам, підконтрольним російському" Внєшекономбанку "звернулося до Господарського суду Києва", - повідомив Сагайдак.
Підприємство вимагає в примусовому порядку стягнути з київського метро борг за договором лізингу, розірвати договір і зажадати майно.
"Це означає, що КП" Київський метрополітен "ризикує зазнати важких фінансових втрат, а кияни можуть взагалі отримати колапс! Сума позовних вимог ТОВ" Укррослізинг "в КП" Київський метрополітен "становить 1 959 466 447,88 грн!" - Підкреслив заступник голови КМДА.
Господарський суд Києва 13 травня 2016 року забороняв київському метрополітену використовувати взяті в лізинг вагони метро.