Днями в КП "Київводоканал" запустили телефон довіри. Лінія необхідна для того, щоб повідомляти про факти службових зловживань і порушення.

Портал "vgorode.ua" поділився інформацією про те, що додзвонитися на лінію можна за номером телефону (044) 200-73-73. Телефон довіри працює з понеділка по четвер з 8 ранку до 17:00. У п'ятницю - з 8:00 до 16:00. Також з 12:00 до 13:00 служба довіри не працює - всі оператори йдуть на обідню перерву.

За кожним фактом здійснюватимуть перевірку. У разі підтвердження інформації вживатимуть заходи реагування.

Читайте також: У Судаку бруд "поглинає"автомобілі

Нагадуємо, ПАТ "Київводоканал" повідомили у правоохоронні органи про можливу загрозу потрапляння міндобрив у Десну.

Популярні новини зараз

ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться

У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь

Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки

В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше

Показати ще