Днями в КП "Київводоканал" запустили телефон довіри. Лінія необхідна для того, щоб повідомляти про факти службових зловживань і порушення.

Портал "vgorode.ua" поділився інформацією про те, що додзвонитися на лінію можна за номером телефону (044) 200-73-73. Телефон довіри працює з понеділка по четвер з 8 ранку до 17:00. У п'ятницю - з 8:00 до 16:00. Також з 12:00 до 13:00 служба довіри не працює - всі оператори йдуть на обідню перерву.

За кожним фактом здійснюватимуть перевірку. У разі підтвердження інформації вживатимуть заходи реагування.

Читайте також: У Судаку бруд "поглинає"автомобілі

Нагадуємо, ПАТ "Київводоканал" повідомили у правоохоронні органи про можливу загрозу потрапляння міндобрив у Десну.

Популярні новини зараз

ТЦК дали 20 днів: що потрібно зробити військовозобов'язаним

Ваш лічильник електроенергії бреше: як не переплачувати за комуналку через поломку

Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти

В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше

Показати ще