Керівник соціологічного центру Active Group Андрій Єременко заявив, що під час передвиборної агітації Віталій Кличко на другий термін мера Києва зробив ставку на літній електорат, що було характерно екс-меру столиці Леоніду Черновецькому. Він нагадує, що коли Кличко виграв перший раз, то робив ставку на молоде покоління.

"Колишній столичний голова Леонід Черновецький, коли його обирали вдруге, в день виборів вивіз значну частину молодого населення Києва на стадіон "Чайка". Він тоді влаштував фестиваль, який починався в суботу ввечері, а закінчувався - в понеділок вранці. Це було зроблено, щоб якомога менше молодих людей потрапили на ділянку. А тепер Кличко, який ще пару років тому був орієнтований на молодь, зробив ухил саме на літніх людей. Згадайте передвиборчу рекламу: за слоганом про зміни, по суті, були спроби зберегти і розширити всі пільги для пенсіонерів, з'явилися "соціальні ларьки" та інші залицяння за "соціально незабезпеченими". в результаті, Віталій Кличко, який в першому турі переміг з феєричним успіхом, у другому змушений був боротися з Бориславом Березою. Аура "молодого, розумного і перспективного політика "швидко вичерпалася", - говорить експерт в інтерв'ю politeka.

Результати досліджень показали, що 40 відсотків жителів столиці ставлять міському голові "трійку" за п'ятибальною шкалою, а близько 20 процентів поставили "двійку". У меншості виявилися ті, хто все таки задоволений діяльністю Віталія Кличка на посаді мера Києва.

Читайте також: Омельченко готовий стати заступником Кличка

Нагадаємо, що на міжнародній конференції Кличко заявив, що до кінця року звільнить Київ від ВІЛ-інфекції.

Популярні новини зараз

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

Юність стукає у двері? Оновлені мотоцикли "Ява" знову продаються в Україні, одразу 6 моделей

Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Показати ще