Попри всі розрахунки співробітників компанії Apple, статистика продажів невтішна. iPad так і не став джерелом прибутку та вдалих інвестицій. Попит на нього виявився настільки низьким, що розробники вважали за краще не розголошувати відомості про продажі, а презентували його зменшену копію, пише " The Wall Street Journal".
Згідно з офіційними даними, позиції лінійки iPad все ще виглядають досить хиткими. Втім, доходи компанії від продажів планшетів збільшилися вперше за два роки. На зростанні виручки позначилося підвищення максимального цінника й поява в модельному ряду 256-гігабайтної версії.
Читайте також: Новий iPhone 7 радикально змінить колір
За аналогічний період минулого року лінійка iPad не демонструвала нічого, крім зниження загальної частки, обсяги якої перевищили 20%. Це може свідчити про відродження колишнього попиту й інтересу до лінійки iPad.
Нагадаємо, нещодавно в Україні стартували офіційні продажі розумних годинників Apple Watch. Apple Watch стануть доступні покупцям в авторизованих роздрібних магазинах Apple і магазинах зі статусом Apple Premium Reseller.