21-річна американська модель та телеведуча Джіджі Хадід знялася у яскравій та запальній рекламі нового аромату THE GIRL by Tommy Hilfiger, який компанія випустить уже цієї осені.
На знімальному майданчику компанію красуні склала ціла команда сексуальних моряків, пише ELLE.
За словами Хадід, аромат The Girl створений для тих дівчат, які дивляться на життя з оптимізмом і вміють посміятися над собою. Джіджі зазначила, що нова парфумерна композиція повністю відповідає її легкому і життєрадісному характеру.
Читайте також: Bentley використала технології NASA для реклами авто
Такою ж легкою і невимушеною, як представлений аромат, вийшла і сама рекламна кампанія. Не обійшлося без морських мотивів – візитної картки бренду Tommy Hilfiger. За визнанням Джіджі Хадід, робота на знімальному майданчику стала для неї справжнім задоволенням, адже грайливий і безтурботний дух фотосесії якнайкраще передавав її власні емоції та настрій.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Крім парфумів цієї компанії, модель також представляє одяг та аксесуари бренду.
Джіджі Хадід є обличчям кількох ліній одягу Tom Ford, моделью Victoria's Secret, знялася для календаря Pirelli 2015 року.
Батьком красуні є власник будівельної компанії. Її мати відома модель Іоланда Фостер. Після розлучення з батьком доньки, Іоланда вийшла заміж за музичного продюсера Девіда Фостера, володаря 14 премій Греммі.