Американський виробник Dollar Shave Club створив іронічні рекламні ролики, що піджартовують над брендами Axe і Old Spice.
"За думкою Dollar Shave Club герої роликів їх конкурентів не схожі за середньостатистичних покупців", - повідомляє сайт "Новое время".
У першому ролику покупці супермаркету обирають гель для душу з феромонами. До них підходить такий собі "мачо" та виливає гель у штани.
У наступному ролику Dollar Shave Club пара бере в руки гель для душу з білками та амінокислотами. В кадрі з'являється сильно чоловік, що зриває з себе футболку і кричить.
Головна ідея роликів полягає у правильному виборі гелю для себе.
Популярні новини зараз
Показати ще
ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці
У Польщі запустили нові правила: що зміниться для українців
Українці можуть залишитися без пенсій: кому припинять виплати
Українців попередили про масові перевірки: додому нагрянуть соцслужби
Як повідомляв раніше сайт "Знай.ua", українська реклама в більшосі випадків є нелегальною.