Перевізники випускають на дороги столиці старі транспортні засоби, а єдину ціль, яку вони перед собою ставлять – перемогти у змаганні за пасажирами будь-якою ціною. Все це приводить до значного росту ДТП, які закінчуються сумно, а часом, трагічно, для пасажирів.

Так, напередодні в Києві в результаті ДТП за участю двох маршруток постраждали 15 осіб, серед них є важко травмовані, їх госпіталізували. Автопригода сталася на вулиці Олени Теліги в напрямку Петрівки. Попередньо відомо, що обидві маршрутки рухалися в попутному напрямку, один з водіїв підрізав іншого. В результаті обидва автобуси виїхали на узбіччя, де один зіткнувся з електроопорою, інша маршрутка врізалась в дерево. До речі, у одного з автобусів був відсутній протектор на колесах.

У зв'язку з аварією столична влада планує провести спільні рейдові перевірки міських перевізників. А на порушників, виявлених під час перевірок, "чекають жорсткі санкції".

Про перевірки маршрутників розповів в ефірі радіостанції Голос Столиці член комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами Сергій Майзель.

Він зазначив, що потрібно в першу чергу посилити норми випуску на вулиці Києва транспорту старшого, ніж сім років.

Популярні новини зараз

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

"Це однозначно, що транспорт, вік якого перевищує десять років, не може бути технічно справний, технічно дотримуватися правил дорожнього руху, в якому би технічному стані він не находився", - заявив представник Київради.

За словами Майзеля, справа не у контролі, а в самому законодавстві.

"Наше законодавство таким чином побудоване, що конкуренція у нас відбувається не перед тим, як прийти, скажемо, на роботу на певний маршрут, показати можливість надання кращих послуг, більш надійних та безпечних, а конкуренція відбувається у нас на дорозі, де водії між собою конкурують за зайвого пасажира, за зайву гривню. Цей підхід, на мою думку, потрібно змінювати в корінь, тоді таких ситуацій, яка відбулася, не буде", - сказав Сергій Майзель.

А поки водіям ставиться задача – виконати план, вони будуть влаштовувати перегони.

"Потрібно їх відсторонити взагалі від коштів. Водій не має бути пов’язаний з коштами, він має виконувати чітко свою роботу і взагалі не думати про кошти. А зараз в нього основна задача – назбирати більше пасажирів і привезти більшу виручку для власника. І собі щось залишити", - зазначив член комісії Київської міської ради.

За словами чиновника, потрібно змінити такий підхід, тому що сам контроль може лише допомагати в деякій мірі, а в корені ситуацію він не вирішить - водії все одно будуть намагатися заробити більше і влаштовувати перегони, все одно буде небезпека для пасажирів. Тому потрібно усунути водіїв від коштів.

"Потрібно зробити так, щоб водій не мав доступу до коштів, а це робиться простим шляхом. У нас сьогодні перевізник продає по містам квитки, цим має займатися інша організація, можливо, цим має займатися місто, а перевізники мають працювати на договірних умовах з міською владою. Тобто вони мають зробити, наприклад, от перевізник виграв конкурс, і він має зробити в день, скажемо, десять рейсів, от зробив десять рейсів – від міста він отримав певну суму грошей. І тоді водій не буде ганяти, він буде розуміти, що він з коштами не пов'язаний, він буде виконувати чітко свої функції водія", підкреслив член комісії Київради.

Як повідомляв портал "Знай.ua", у Києві на вулиці Теліги сталася серйозна ДТП за участю двох маршруток, в результаті якої постраждало 15 людей.