Київська міська рада доручила КП "Київський метрополітен" встановити на станціях табло, які будуть показувати зворотний відлік часу до прибуття наступного поїзда.

Про це йдеться у рішенні Київської міськради від 3 серпня, передає "УНІАН".

"Доручити комунальному підприємству "Київський метрополітен" здійснити організаційно-правові дії щодо встановлення на станціях Київського метрополітену табло зворотного відліку часу до прибуття поїзда", - йдеться в документі.

Табло повинні встановити до кінця 2019 року. Згідно з рішенням, табло повинні бути встановлені над тунелями з боку прибуття поїзда, за винятком випадків, де конструкції станції будуть ускладнювати зчитування інформації.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Дане рішення з'явилося в результаті розгляду петиції, яка була розміщена на сайті міськради ще в листопаді 2015 року і отримала підтримку киян.

У пояснювальній записці до проекту рішення автори відзначають, що така вимога кияни пред'являли столичній владі ще в листопаді 2015 року, коли відповідну петицію підписали понад 10 тис. городян. Проте через півроку комісія Київради з питань зв'язку та реклами відхилила прохання, визнавши проект занадто витратним.

До такого висновку чиновники прийшли неспроста. Попередньо вони отримали орієнтовні кошториси від двох українських компаній на реалізацію проекту. Харківське підприємство нарахувало метрополітенівцям 140 млн. грн. витрат, а київське – 11 млн. грн.

Тепер же депутати пропонують повернутися до наболілого питання і задовольнити вимогу киян.

Яким буде бюджет проекту зараз – незрозуміло. Швидше за все, укластися в заявлені спочатку 11 млн. грн. метрополітен не зуміє. Однак депутати налаштовані рішуче. І нагадують, що в останні 2 роки бюджет столиці виконали з профіцитом (5,1 млрд. грн. у 2016-му і 3 млрд. грн. у 2017-му). Так що виділити на прохання платників податків пару десятків мільйонів цілком можна.

Поки що документ носить статус проекту. Перш, ніж стати муніципальним законом, йому належить зібрати мінімум 61 голос міських депутатів. Втім, враховуючи гарячу підтримку киян, шанси у проекту більше, ніж високі.

Нагадаємо, жителі Києва з 1 вересня будуть отримувати оновлені "платіжки" за комунальні послуги ― у них окремо винесуть вартість вивезення побутових відходів.

Як повідомляв Знай.ua, у Києві відновили рух по Оболонсько-Теремковській лінії київського метрополітену (М2, "синя лінія"). Раніше рух припинявся на ділянці між станціями "Оболонь" і "Контрактова площа".

Також Знай.ua писав, на одній зі станцій метро Києва чоловік, протестуючи проти підвищення цін на проїзд, пропускав усіх бажаючих через турнікети з допомогою свого проїзного.