Новий Генплан Києва передбачає виведення за межі столиці міжнародного залізничного транспортного коридору "Європа-Азія".
Про це повідомляє "Укрінформ".
Він функціонує в порушення всіх існуючих у світі норм і стандартів безпеки, тому що проходить по центру мегаполісу. Тепер в проекті Генплану є варіант розв'язання цього завдання: виведення транзитних вантажних поїздів на зовнішній залізничний обхід навколо міста. Пропонується винести залізницю до автомобільної траси в обхід Києва - до зовнішньої Великої окружної дороги, тому що у них є спільні транспортний коридор і зона відчуження.
"Зараз проектний інститут Укрцивільбудпроект в своїй роботі в містах Київської області враховує цей транспортний коридор. Але якщо побудовані ділянки автотраси вже є, то по залізниці рішення тільки "теоретичні". Але проблему потрібно вирішувати", - пояснила начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури КО "Київгенплан" Тамара Аляб'єва.
Окрім того, проектанти сподіваються закрити 66 малодіяльних під'їзних шляхів на 10 вантажних станціях. Замість них варто створити три транспортно-складських комплекси в районі села Кожухівка Васильківського району, Калинівка Броварського району, Українка, разом з новими вантажними районами річкового порту. А також закрити вантажні станції і двори "Київ-Товарний", "Київ-Дніпровський", вантажний двір "Київ-Петрівка", завершити, нарешті, всі вантажні роботи на станції "Київ-Пасажирський", сортувальні роботи на станції "Дарниця".
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Як повідомляв "Знай.ua", у Києві звичні пластикові жетони зовсім скоро повністю вийдуть з ужитку, як це відбулося в усіх цивілізованих країнах, а їм на зміну прийдуть електронні квитки.