В аеропорту "Бориспіль" поруч з лівим крилом посадкової галереї терміналу D почали будувати посадочні платформи для поїздів з Києва.
Про це повідомляють ЗМІ.
Приблизно в 200 метрах від входу в термінал передбачається звести дві платформи для прийому рейкових автобусів, які з'єднають українську столицю з найбільшим аеропортом країни.
Крім цього, будівельники звели насип для укладання залізничного полотна від діючої залізничної гілки до місця перетину з автомагістраллю Київ-Бориспіль-Харків, а також ведуть роботи з облаштування грунту для укладання насипу з боку аеропорту. Раніше і. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов заявив, що об'єкт буде зданий на 1 грудня 2018 року, назвавши цей термін "важким".
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
На лінії будуть використовувати 11 рейкових автобусів PESA 620M, розрахованих на перевезення 91 пасажира, і два автобуса PESA 630M на 192 місця. Техніка знаходиться в розпорядженні "Укрзалізниці" і виконує регіональні перевезення в межах країни. Інтервал руху не оголошений, однак згідно з інформацією з презентації "Укрзалізниці", в кожну сторону на добу відправлятиметься 26 рейсів, а час в дорозі складе 35-40 хвилин зі стоянками на кінцевих станціях по 10 хвилин.
Варто відзначити, що раніше стало відомо, що в київському міжнародному аеропорту "Бориспіль" побудують підземну залізничну гілку до терміналів. Будівництво підземної підземної гілки передбачено проектом залізничного сполучення аеропорту з Києвом, повідомив генеральний директор "Борисполя" Павло Рябікін. За його словами, адміністрація аеропорту зробила досить великий обсяг робіт спільно з "Укрзалізницею". Це стосується питань передачі земельних ділянок та підготовки документів для майбутнього будівництва залізниці між "Борисполем" і Києвом. "Лінія залізниці буде проходити між парканом аеропорту і під'їзною дорогою. Вокзал буде знаходитися у торці терміналу D, з лівого боку, якщо стояти обличчям до терміналу.
Платформа буде з'єднана критою галереєю з терміналом. Пасажири зможуть пішки дійти до терміналу за 2,5 хвилини... Це я кажу про перший етап проекту. На другому етапі передбачено, що біля терміналу D буде з'їзд, де залізнична лінія буде йти під землю і буде прямувати до нових терміналів", - сказав Рябікін. За його словами, залізничне сполучення між терміналами - це далека перспектива, коли термінал D з'єднається галереями з терміналів B і F. За словами гендиректора, роботи по будівництву залізниці повинні початися 1 червня.
"Ми в цьому питанні, мабуть, сама зацікавлена сторона і робимо все можливе, щоб роботи почалися вчасно. Але за реалізацію цього проекту відповідає "Укрзалізниця" – сподіваємося, що у них все вийде", - зазначив Рябікін.
В "Укрзалізниці" розповіли про стан будівництва експресу до Борисполя
Як повідомляв "Знай.ua" Укрзалізниця знову покалічила десятки пасажирів.
Також "Знай.ua" писав, що Омелян позбавить українців найпопулярніших місць у поїзді.