У Києві на Майдані Незалежності тролейбус не витримав навантаження і ліг днищем на асфальт.
Після інциденту водій попросив пасажирів вийти. Кілька пасажирів вийшли. Решта відмовилися. Після цього "рогатий" підвівся і водій зміг рушити. Подальша доля цього тролейбуса невідома. Доїхав він до кінцевої зупинки? Або по шляху водій знову просив вийти пасажирів.
Божевільний водій тролейбуса.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що будівництво метро на Троєщину влетить владі столиці в копієчку. За підрахунками експертів, вартість такого "задоволення" складе 70 мільярдів гривень, яких, зрозуміло, що немає.
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Зараз паралельно розглядають проекти tram-train і BRT - рух тролейбусів або автобусів по виділеній смузі, захищеної бар'єром.