Автор скандальної реклами "Київської перепічки" в Instagram, фотограф Олена Попова вперше прокоментувала провокаційний проект.
Відповідне інтерв'ю вона дала "24 Каналу".
"Мені замовили фотосесії для арт-проекту з використанням Перепічки. Разом із замовниками (у мене договір про нерозголошення імен, хлопці обіцяють скоро про себе розповісти, вже їх фотографувала) обдумали образи, варіанти стилів і колірну гаму", – повідомила вона.
Щодо провокативності знімків Попова порадила поставити запитання до реклами, де тіло використовують для того, щоб споживач звернув увагу на продукт.
Енергетики розповіли, чи вводитимуть аварійні відключення світла під час холодів
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року
Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
"Instagram перепічки, як я розумію і як кажуть хлопці, це 100% арт-проект-провокація. Тому про об'єктивізацію тут недоречно говорити", – заявила автор.
Попова розповіла, що їй почали писати рідні та друзі моделі Софі Пашкуал. Вона звинуватила фотографа у використанні обличчя разом з оголеними знімками моделей. Нібито тепер складається враження, що оголені фотографії належать їй.
"В мережі швидко знайшли її Инстраграм-аккаунт, де видно, що її груди і груди іншої моделі абсолютно не схожі. Думаю, що вона хотіла зловити свою популярність на цій темі: грає на сцені, відома модель. Кажуть, їй потрібен був PR", – констатувала Олена.
На її думку, використання жіночого тіла не являє собою нічого поганого у випадках, коли це доречно. Попова вважає, що живіт є такою ж частиною, як і рука, тількі більш інтимниою.
"Шматок ноги – така ж частина жіночого тіла, як і плече. Мені здається, тут – питання сприйняття. Крім того, у таких роботах виявляються комплекси людей, що спостерігають", – заявила автор роботи.
Відео: у чому секрет Київської перепічки
Попова вважає, що голе тіло не обов'язково має бути присутнім у рекламі. У ній повинен бути концепт.
Як повідомляв портал "Знай.uа", знімки вийшли з досить прозорим підтекстом. Незважаючи на це, суттю ребрендингу була нова упаковка.