Київська міська державна адміністрація затвердила проект будівництва метро на житловий масив Виноградар.

Про це повідомили представники КМДА.

Відповідне розпорядження було підписано 11 липня. Планують будувати ділянку від станції "Сирець" до станції "Проспект Правди" з двома станціями "Мостицька" і "Проспект Правди" і ділянкою вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар". Також на ділянці побудують електродепо у Подільському районі.

На це влада не пошкодує близько 6,3 мільярдів гривень.

Популярні новини зараз

3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні

Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Показати ще

Також стало відомо про деякі затверджені техніко-економічні показники майбутньої гілки метро:

довжина лінії закритого способу прокладки – 1,3 км;

довжина лінії відкритого способу прокладки – 2,4 км;

кількість станцій – 2;

пропускна здатність лінії – 40 пар поїздів на годину;

провізна спроможність лінії – 34 тисячі пасажирів на годину;

загальна кількість працюючих на будівництві – 100 чоловік;

кількість новостворених робочих місць – 60.

Побудувати гілку повинні за 3 роки.

"Підземні" правила для велосипедистів

У столичному метро пояснили, як дозволяється правильно перевозити велосипед у вагонах:

Для цього необхідно:

1. Зняти переднє колесо та зачохлити велосипед.

2. Оплатити своє та його перевезення.

3. Дотримуватися правил поведінки в метро.

Дивіться: метро на Троєщину. Яким воно буде та хто заплатить

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", у столиці незабаром збираються побудувати надземну систему транспортного сполучення Sky Way.

Як зазначили у Київській міській державній адміністрації, міст з'єднає Поштову площу та мікрорайон Троєщина. Відповідний наказ про початок робіт та створення оперативної групи вже видав департамент транспортної інфраструктури.

Також ми писали про те, що вже кілька днів поспіль кияни та гості міста їздять за новими тарифами у метро, автобусі, тролейбусі, міській електричці, фунікулері, трамваї.

З 14 липня вартість проїзду у столиці на всі види комунального громадського транспорту зросла до 8 гривень. І хоча мер Кличко запевнив: без такого кроку нібито кризи не уникнути, але винахідливі пасажири вже шукають способи заощадити. І їм розповіли, як це зробити.