Київська міська державна адміністрація продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами в столиці, введені в жовтні минулого року.

Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті "Хрещатик" у п'ятницю,

Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.

Причина введених обмежень в документі не уточнюється.

КМДА прийняла рішення не допускати до навчання дітей без щеплення від кору.Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що алкоголь і сигарети різко подорожчають.

Популярні новини зараз

ПриватБанк змінив правила грошових переказів

Тарифи на водопостачання затвердили остаточно: які суми в платіжках побачать українці

ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку

Артем Ляшанов після скандалів та низки програних справ у судах вирішив приховати кримінальні сліди своєї платіжної системи Bill_Line

Показати ще