Головне управління ДПС у м. Києві працює над спрощенням користування податковими сервісами для платників, які мають особливі потреби. Про це написала у Facebook керівниця відомства Злата Лагутіна, реагуючи на резонансну публікацію візочника Миколи Подрезана про складнощі спілкування з податковою.
У пості йдеться, що з особами з інвалідністю податківці будуть контактувати адресно. Активізується навчання персоналу для набуття відповідних комунікаційних навичок. Центри обслуговування платників (ЦОПи) пройдуть перевірку на предмет рівня сервісу, матеріально-технічного забезпечення і комфортності відвідування. Розробляються можливі алгоритми для отримання ЕЦП без відвідування ЦОП.
Злата Лагутіна підкреслила, що на офіційному сайті Головного управління ДПС у м. Києві з’явився розділ «Інформація для осіб з інвалідністю», який містить відеоуроки про роботу в електронному кабінеті та статтю «Користуйтеся електронними сервісами».
"Проводимо моніторинг громадських організацій, які співпрацюють з особами з інвалідністю з метою залучення їх до нашої ініціативи. Це дасть можливість провести більш широку роз’яснювальну кампанію для відповідної категорії громадян" – заявила керівниця Головного управління ДПС у м. Києві.