Столиця вже декілька тижнів задихається від спеки. Найбільше страждають кияни, які мусять користуватись громадським транспортом. Таку думку висловив голова київського виборчого штабу партії «Громадянська позиція» Олександр Федоренко.

«Важко повірити, що в 21 столітті в центральній країні Європи люди мусять їздити в транспорті без кондиціонерів. Нещодавно журналісти виміряли температуру в різних видах транспорту. Так от, можливо чиновники, які цим транспортом не користуються, побачать цифри і бодай на хвилину задумаються про киян. Так от, в трамваї заміри показали +41 градус, а в кабіні водія більше 50! У салоні тролейбуса температура навіть вища – 43. В маршрутці теж приблизно 40, а от біля водія цілих 46 градусів.»

Федоренко відмітив два важливих фактори, які столична влада ігнорує вже не перший рік.

«По-перше, треба звернути увагу на дотримання нормальних умов праці. Звичайно, водій, який працює в умовах 40-градусної спеки ризикує не лише своїм життям, а й життям пасажирів. Ні для кого не новина, що більшість водіїв маршруток є приїжджими, тому я вважаю, що влада має проінспектувати не лише їхні умови праці, а й проживання.

По-друге, здоров’я киян під загрозою. Якщо уявити, що людина витрачає близько 2годин вдень в громадському транспорті при температурі 40градусів, безперечно це є небезпечно для здоров’я. Особливо під загрозою пенсіонери. Також це впливає на психоемоційний стан.»

Популярные статьи сейчас

Украинцев предупредили о "тяжелых" платежках за свет

Упаковка по 80 грн: в Украине супермаркеты изменили цены на сахар, сливочное масло и постное

Получите меньше – не удивляйтесь: Пенсионный фонд предупредил об изменении размера субсидии

Экс-командир обратился к тем, кто ищет багатодетных жен и старушек как "страховку": "Есть ещё один вариант..."

Показать еще

Мене особисто обурює таке ставлення. В автобусах оголошують зупинки англійською, в той час, коли люди страждають від спеки. Власники маршруток економлять, змушуючи киян їздити на непридатному транспорті, а міська влада будує пішохідні мости, замість закупки нового комфортного транспорту. Я вважаю, кияни мають право жити краще.»