Влітку Громадський рух "Рідна країна" в рамках свого проекту #Нашбюджет — під громадський контроль аналізував, наскільки доцільно витрачаються бюджетні кошти, зокрема, в столиці.

Так от друге місце рейтингу зайняв міст сумнівної необхідності. Під виглядом турботи про мешканців та гостей столиці, влада планує побудувати пішохідний міст довжиною 222 метри від Володимирської гірки (поблизу колони Магдебурзького права) до парку "Хрещатий". На спорудження мосту було передбачено бюджетом 80 млн. грн., а вартість лише проектування становить 2,6 млн. грн, зазначає експерт і представник Київської міської партійной організації Політичної Партії "Громадський рух Миколи Томенка "Рідна країна" Олександр Федоренко.

КП "Інженерний центр" КМДА має намір укласти угоду з ТОВ “Спецавто-Буд” про будівництво моста від Володимирської гірки до Арки дружби народів за 255,57 мільйона гривень. Така інформація розміщена у системі “Прозорро”, повідомляють “Наші гроші”.

Мостовий пішохідно-велосипедний перехід між парками “Хрещатий” і “Володимирська гірка” планують збудувати до кінця 2019 року.

Відзначається, що столичний “Спецавто-Буд” уперше сам виграв тендер. Однак цього року на будівництві моста в Івано-Франківську він був субпідрядником ТОВ “Мостобудівельний загін №112”, пов’язаного з оточенням екс-нардепа від Партії регіонів Володимира Продивуса.

Популярные статьи сейчас

Подростки изуродовали женщину и сбросили ее со скалы: самого старшего преступника казнили с помощью пыток

Дают всего 3 дня: в Украине изменились правила повесток по почте, что это меняет для мужчин

Когда отменят графики отключения света: кто и как формировал очереди

"Бусификацию" обещают искоренить: ТЦК применят новый подход к мобилизации

Показать еще

Один з експертів проекту #Нашбюджет та голова київського осередку партії Громадський рух “Рідна країна” Олександр Федоренко так прокоментував такий дивний збіг:

“Таке будівництво непотрібного мосту навіть важко назвати “ярмаркою марнославства”. З огляду на те, як зростала ціна на його спорудження та походження фірми-підрядника, можна з впевненістю сказати, що це чергове легке освоєння бюджетних коштів. Кличко не захотів з бюджету столиці оплачувати борг метрополітену, посилаючись на те, що не хоче забирати у міста нові садочки чи дороги, а виявляється, він “оберігав” бюджет для таких корупційних проектів. В місті обвалюються основні мости, якими кияни користуються щодня, в адміністрації нарахували 70 об’єктів в аварійному стані, а влада розпочинає чергове будівництво собі на втіху. Точно зрозуміло одне – столична влада добре розуміє, що скоро покине свої кабінети, тому намагається швидко і якнайбільше освоїти бюджетних коштів”.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" закрила продаж квитків.Як повідомляв "Знай.ua", названо дату і місце Об'єднаного собору. Також "Знай.ua" писав, Янукович не зможе свідчити у справі про державну зраду через травму.