Гравці Final Fantasy 14 відгороджують внутрішньоігровий світ після того, як функція Data Center Travel дозволила іншим відвідати популярний рольовий світ.

Дану публікацію розмістили на ігровому порталі «gamesradar»

Раніше цього тижня в патчі 6.18 Final Fantasy 14 нарешті дебютувала довгоочікувана функція «Подорож центром обробки даних», що дозволяє гравцям відвідувати інші світи, щоб привітати інших і подивитися, чим займаються гравці на цих серверах.

Один світ виявився більш популярним для відвідування, ніж інші. Це буде світ Balmung, який, як ви можете бачити нижче, «місцеві» гравці – ті, хто вже знаходиться на сервері – фактично захищають «туристів», що прибувають, від вивчення, як тільки вони прибувають.

Якщо ви не розумієте, чому це так, Balmung в основному має репутацію будинку для диких рольових груп Final Fantasy 14. Наприклад, в Balmung є клуби ERP (еротичних рольових ігор), які тепер привертають увагу гравців. Для довідки, це Balmung, сервер, що рекламує свої ігрові вечірки через реальні рекламні щити.

Популярні новини зараз

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня

Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок

Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно

Показати ще

Проте, не схоже, що гравці Balmung дуже хочуть ділитися своїми радощами. Якщо Велика стіна Балмунга була запущена через кілька днів після запуску патча 6.18, ви, ймовірно, можете очікувати, що аналогічні зусилля будуть продовжуватися по всьому світу, оскільки гравці прагнуть зберегти свої рольові клуби без туристів.

Безкоштовна гра Diablo Immortal продовжує косити мільйони за один день.

Раніше повідомляв портал "Знай", гравці стали раптово одержимі грою дворічної давності.