Протягом багатьох років Persona неухильно росла від нішевої серії RPG до справжнього хіта, тому наступним природним кроком є ​​адаптація в реальному часі. Хоча офіційно поки що нічого не розробляється, Тору Накахара, продюсер ігрового фільму Sonic the Hedgehog, каже, що це те, що досліджує Sega.

Відповідну публікацію розмістили на ігровому порталі "theverge"

"Світи Atlus наповнені високою драматургією, передовим стилем і чарівними персонажами", - сказав Накахара IGN. "Історії, подібні до історії з франшизи Persona, дійсно знаходять відгук у наших фанатів, і ми бачимо можливість розширити знання так, як ніхто раніше не бачив і не грав".

Більш прямо він сказав, що «разом Sega та Atlus працюють над тим, щоб втілити ці історії та світи в життя за допомогою нових засобів та для нової аудиторії».

Ця новина приходить у той час, коли, здавалося б, кожна популярна відеогра так чи інакше адаптується, від шоу Sony, заснованих на Twisted Metal, The Last of Us і Ghost of Tsushima, до анімаційного фільму Super Mario від команди Minions. Netflix, тим часом, повністю занурився в ігрові адаптації після успіху таких серіалів, як The Witcher і The Cuphead Show. Sega, звичайно ж, досягла великого успіху зі своїм ігровим фільмом Sonic the Hedgehog, який породив продовження, що вийшло в кінотеатрах на початку цього року.

Популярні новини зараз

Бойовик із "ДНР" потрапив на церковне свято в полон до ЗСУ, і того ж дня дізнався про загибель сина на війні: "Я в а*уї"

Стало відомо, чому Медведєв заливає очі алкоголем: путін зламав психіку

Олег Жданов прокоментував казки пропагандистів про знищене ППО в Україні: вміють лише малювати свої перемоги

Сезон закруток доведеться скасувати? В Україні різко подорожчали помідори

Показати ще

Сумнівно, чи підходить світ Persona під впливом аніме для адаптації в реальному часі, але новини приходять, коли серіал так само популярний, як колись, після новин про те, що останні назви виходитимуть на нові платформи, такі як Xbox і Nintendo Switch.