Американське видання Business Insider підготувало список справджених прогнозів найбагатшої людини в світі і засновника Amazon Джеффа Безоса. Ці припущення мільярдер зробив ще в 1999 році.

1. Про онлайн-супермаркет

"Ми прагнемо створити місце, де люди зможуть знайти все, що вони хотіли б придбати онлайн".

В 2018 році було проведено соцопитування, яке показало, що користувачі починають пошук товару з Amazon, лише потім переходять у Google.

2. Про звичайні магазини

Популярні новини зараз

Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо

Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Показати ще

"Торгові центри — історія".

У США масово закриваються торгові центри через "роздрібний апокаліпсис".

3. Про єдину перевага фізичних магазинів

"Магазини виживуть, тільки якщо нададуть одну з двох головних функцій: "розважальна цінність" або "негайна зручність".

Безос зазначав, що саме розважальна цінність збереже кінотеатри на плаву.

4. Про інтернет речей

"Я вірю в такий вид техніки, коли багато маленьких речей будуть підключені до інтернету. Буде дуже багато пристроїв, підключених до мережі".

Ще в 1999 Безос передбачив появу розумних будинків. Зараз Amazon продає величезну кількість розумних домашніх речей.

5. Про конкуренцію з Barnes & Nobles

"Можу посперечатися, що через рік вони не будуть вважати нас прямими конкурентами. У нас різні шляхи. Ми намагаємося винайти майбутнє електронної комерції, а вони просто захищають свою територію".

Barnes & Nobles залишився книжковим магазином, в той час як Amazon продає практично все.

6. Про таргетовану рекламу

"Рекламодавці зможуть зробити свої оголошення більш значущими для клієнтів завдяки точному таргетингу. Це складно провернути на телебаченні".

Персоналізовані оголошення, для яких використовуються дані з пошуку та історії покупок, сьогодні стали звичайним явищем.

7. Про комп'ютери

"Немає нічого більш неприємного, ніж чекати дві хвилини, поки завантажиться комп'ютер. За цей час я забуваю що збирався робити. Я думаю, це дуже важлива технологія. І люди працюють над нею".

Все так, адже сучасні комп'ютери не потрібно вимикати після кожного сеансу.

8. Про онлайн-покупки

"Більшість магазинних товарів — їжу, побутові речі і так далі — ви будете купувати онлайн".

Поки що рано говорити про "більшості", але онлайн-шопінг залишається на вершині популярності.

Нагадаємо, Forbes назвав найбагатшу людинв світу.

Раніше Знай.uа повідомляв, Amazon і General Motors вклали купу грошей в Rivian, головного конкурента Tesla.

Також Знай.uа писав, американські вчені розробили зчитувач думок.