У мережі українці часто-густо скаржаться на мобільного оператора, цього разу поскаржилися на підключення платних послуг.

Користувачка Богдана написала, що без її відома підключаються платні послуги, та знімаються кошти. На що адміністратори сторінки почали відповідати хто на що гаразд, і навіть запросили докази того, що абонент не підключав послугу.

"Київстар", скріншот: YouTube

Напишу ще тут. Бо до оператора додзвонитися нереально, чат-бот в телеграм не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги, і знімаються кошти??? — поскаржилась клієнтка.

Популярні новини зараз

Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

В Україні пенсії рахуватимуть за однією формулою: у кого виплати будуть більше 10 тисяч

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

Показати ще

У відповідь користувач отримала декілька відповідей, від погрозливих, "а ви доведіть, що не підключали", до обнадійливих, "напишіть свій номер і ми розберемося".

Імовірно в адміністраторів замість вибачитися за підключення послуг без згоди абонента "інші налаштування", адже зрозуміло, що людина довести те, що вона не підключала послугу не може. А відгуки про самовільне підключення платних послуг Київстар - звична практика, і це не перший відгук, де скаржаться на таку проблему.

Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" вирішив зізнатися у любові українцям але викликав хвилю обурення: "Нічого не працює як треба".

Як повідомляв "Знай.ua", дев'ять тарифів зникнуть: хто залишиться без улюблених пропозицій від "Київстару".

Також "Знай.ua" інформував, "Київстар" анонсував нові тарифи, але не всім сподобається.