Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який обирають українці лише через велику мережу банкоматів і терміналів по всій країні, продовжує "обламувати" плани своїх клієнтів. Цього разу клієнтка банку заявила, що фінансова установа просто знущається і вводить в оману.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin.
"При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. У приват 24 було написано, що всі перевірять та вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо потрібна буде інкасація - то протягом 3 днів".
Вже за день, під час перевірки статусу заявки, було написано про 14 днів. Повідомлення про три дні дивом зникло. Минуло ще 4 дні, тепер уже написано ще про 14 робочих днів.
У котрій годині потрібно снідати: дієтологи нарешті розвіяли усі сумніви
Працюючим пенсіонерам перерахують виплати: коли чекати на підвищення у 2023 році
Хочеш іди до "АТБ", а хочеш - до "Сільпо": де і як українці можуть отримати безкоштовні продукти, набір немаленький
Чому не можна тримати кришку унітазу відкритою: питання не лише гігієни
Скажіть будь ласка, скільки ще ви знущатиметеся? Поверніть мені мої гроші, по камерах має бути чудово видно, що я клала гроші у банкомат! Не бачила ніколи ще більш хамського ставлення до клієнтів від банку! Завдяки банку мені тепер нема що жити до зарплати!", — пише незадоволена клієнтка.
Заради справедливості варто відзначити, що представники банку відповіли клієнтці та заявили, що його "заявка обробляється", більше жодного слова.
Нагадаємо, Приват24 попередив про зміни: які оновлення запустили у банку для українців.
Раніше повідомлялося, ПриватБанк помилково списав із картки соцвиплату, залишивши українку з дитиною без гроша: "Їсти нічого".