Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який обирають українці лише через велику мережу банкоматів і терміналів по всій країні, продовжує "обламувати" плани своїх клієнтів. Цього разу клієнтка банку заявила, що фінансова установа просто знущається і вводить в оману.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

"При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. У приват 24 було написано, що всі перевірять та вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо потрібна буде інкасація - то протягом 3 днів".

Вже за день, під час перевірки статусу заявки, було написано про 14 днів. Повідомлення про три дні дивом зникло. Минуло ще 4 дні, тепер уже написано ще про 14 робочих днів.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні

Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Показати ще

Скажіть будь ласка, скільки ще ви знущатиметеся? Поверніть мені мої гроші, по камерах має бути чудово видно, що я клала гроші у банкомат! Не бачила ніколи ще більш хамського ставлення до клієнтів від банку! Завдяки банку мені тепер нема що жити до зарплати!", — пише незадоволена клієнтка.

Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Заради справедливості варто відзначити, що представники банку відповіли клієнтці та заявили, що його "заявка обробляється", більше жодного слова.

Нагадаємо, Приват24 попередив про зміни: які оновлення запустили у банку для українців.

Раніше повідомлялося, ПриватБанк помилково списав із картки соцвиплату, залишивши українку з дитиною без гроша: "Їсти нічого".

Також, "Вкрав 10000 гривень і комісію взяв": банкомати ПриватБанку забувають видати готівку, українці лютують.