Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як він не зміг отримати консультацію у оператора щодо того, що буде з кредитною карткою на час карантину в Україні. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Сьогодні звернувся в приват банк, через приват24 з питанням про кредитні канікули але зрозумілої відповіді так і не домігся від них. Оператор чату Дарина тільки і може, що посилатися але офіційну сторінку архівних новин банку, де взагалі відсутня яка б то ні балу інформація з даного питання. Відповіді чекати доводиться по боргу, оператор як і банк безвідповідальні і не здатні надати ніякої інформації.", - повідомив клієнт банку.

В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти і хто з клієнтів може розраховувати на більш вільні умови.

"ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла в результаті пандемії і введених додаткових заходів для запобігання поширення вірусу прийняв таке рішення, про умови користування кредитної лінії за всіма кредитними картками.

З 01.03.2020 за 30.04.2020 Банк скасовує нарахування штрафів / пені та відповідальності згідно ст. 625 ЦКУ, а також у 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов'язань за договором за кредитним картками", - розповіли в Приватбанку.

Популярні новини зараз

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні

Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру

Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати

Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк пояснив жорсткість правил на період карантину.

Як повідомляв Знай. ua, Дубинський розкрив очі українцям на закон "Про банки".

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк оголосив про "кредитні канікули" українцям.