Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як з його карти двічі списали кошти для платежів і отримання кредитного балансу. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Користуюся послугами цього банку дуже давно, але те, що відбувається за останні 5 днів просто кошмар! Після проведення операції на рахунку карти для виплат залишався позитивний баланс, але пізніше я виявив, що картка в мінусі на 1299 грн. Перший дзвінок у підтримку нічого толком не дав, дівчина стверджувала, що це 2 платежу по терміналу на суму 1299,71 і 75,00 були зарезервовані для списання 31.01.20 потім повернулися мені назад, я їх нібито "витратив" і після вони через деякий час списалися в мінус", - скаржиться клієнт.

ПриватБанк, фото: РБК

Він зазначив, що підняв всі виписки та чеки, які у нього були і з'ясував, що банк провів ці операції 10.02.2020, а не 31.01, як заявила еу оператор.

"Подзвонив в підтримку другий раз, повідомив цю інформацію і дівчина погодилася що це було подвійне списання та оформила заявку на повернення цих коштів. На наступний день знову карта в мінусі на 211 грн. Дзвоню знову в банк, оператор все перевіряє і повідомляє що у мене по рахунку дисбаланс на 306 грн і на 200 грн, і знову оформляє заявку на повернення коштів. Через деякий час банк повертає кошти 211 грн. і на наступний день карта знову в мінусі на 75 грн. і знову дзвінки оператору, який нічого не може зробити і толком пояснити що відбувається з грошима і куди вони діваються", - стверджує клієнт.

Популярні новини зараз

Тирани та деспоти в зодіакальному образі - хто зі знаків має нестерпний характер

Скандальна Асмус показала фотографу те, що бачив тільки Харламов

Леся Нікітюк у піджаку на голе тіло похизувалася нескінченними ногами

Дружина капітана "Динамо" без бюстгальтера вирішила підняти чоловікам не лише настрій, фото

Показати ще

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що вони спробують розібратися в ситуації, яка склалася.

"Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.Дозвольте зауважити, що списання коштів ініціюється не банк. Списання проводиться за запитом торгової точки. В даній ситуації, ПриватБанк діяти згідно правил встановлених міжнародною платіжною системою, які актуальні для всіх банків. Кошти, які перебувають у резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, при відсутності запиту на списання від торгової точки. У разі списання коштів з картки, згідно з правилами міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки на опротестування може складати до 120 днів. Але ми зі свого боку завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб передати запит в платіжну систему як можна швидше. Після обробки запиту ми інформуємо клієнта про результати. Нами буде проведена перевірка щодо Вашого звернення в підтримку, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.", - заявили в Приватбанку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше  

Нагадаємо, ПриватБанк пояснив пропажу грошей з карти клієнтів і відмова в обслуговуванні.

Як повідомляв Знай. ua, "ПриватБанк" злетів у повітря, гроші усипали всю округу.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив, чому урізає кредитні ліміти.