Підйом танкера Delfi нарешті відбувся!

Судно остаточно транспортували з місця аварії – з акваторії пляжу «Дельфін» біля Одеси.

За результатами лабораторних досліджень, проведених фахівцями ДЕІ в Одеській області, виявлено перевищення нормованих значень ГДК за вмістом у воді нафтопродуктів. Їх показник 10 вересня складає 0,09 мг/дм³.

Загальна сума збитків внаслідок витікання забруднюючих речовин складає 16,3 тисячі доларів (близько 453 тисяч гривень). Ця сума остаточна.

Претензія судновласнику на добровільне відшкодування збитків вже направлена. Також з метою недопущення виникнення порушень у сфері природоохоронного законодавства та уникнення забруднення акваторії Чорного моря ДЕІ в Одеській області направлено лист до ДП "АМПУ" з вимогою негайно інформувати Держекоінспекцію в разі виявлення витоків із судна та забруднення акваторії, де воно перебуватиме після транспортування.

Популярні новини зараз

Головне за ніч, 1 жовтня: розлучення Брежнєвої та Меладзе, нові росіяни в пакетах, причина смерті Єлизавети II та зростання цін на фрукти

Арінін день 1 жовтня: чому потрібно взяти ягоди і не смикати коханого, заборони та прикмети на сьогодні

На українських АЗС піднялися ціни на бензин: яка ситуація з іншими видами палива

Українці можуть отримати надбавку до пенсії у розмірі 20%: хто має на неї право

Показати ще

У багатьох зараз виникне питання, чому сума збитків така невисока?

Тому що сьогодні збитки за скид всіх забруднюючих речовин у водні об’єкти розраховуються за однаковою методикою. Збитки за потрапляння однакової кількості нафтопродуктів та пальмової олії у водойму однакові. Хоча нафтопродукти несуть набагато більшу шкоду екосистемі ніж олія.

Держекоінспекція не може йти наперекір законодавчо встановленим методикам і обраховувати збитки по-своєму. Однак ми можемо ініціювати зміни.

Ми вже розробляємо проекти законодавчих змін, щоб сума збитків за такі кричущі порушення, як розлив нафтопродуктів у акваторії моря, становила справді значну суму. Власники суден повинні боятися скидати у воду небезпечні речовини через загрозу стягнень мільярдів гривень. Тільки так зможемо уникати таких ситуацій, як з танкером Delfi, який транспортували лише через рік після аварії.