Україна продає на індійському ринку літаки АН- 32, проте наразі їх ремонт в глибокій ямі і цей ринок не для нас.

Про це розповів відомий авіаконструктор, який працював на державному підприємстві "Антонов", Анатолій Вовнянко в ефірі “Романенко Бесіди”.

"На індійський ринок зайшов AirBus. І сьогодні він продає туди десятками літаки, С-295 той же. Ми на індійський ринок зайшли з одним літаком - АН-32. Тоді їм потрібний був літак, що літає на висоті до 4 тис. метрів, для високогір'я і так далі. Ось це єдиний літак, єдиний, який у нас купили. Єдиний, який у нас купили на високогір'ї. Частину ми цих літаків відремонтували, частину обіцяли так. Зараз там ремонт цих, переробка, літаків і ремонт - десь в глибокій ямі", - сказав Анатолій Вовнянко.

За його словами, Індія вже 10 років працює з Росією над розробкою літака на заміну АН-12.

"Називався він ВТ, або літак ІЛ-214. Це літак, там вантажопідйомність близько 20 тонн і так далі. Загалом, років 10 вони жували соплі, і потім індійці вийшли з цього проекту самі і Росія збирається зараз сама розробляти літак. Хоча там КБ (конструкторські бюро - ред.) в дуже важкому стані", - підкреслив експерт.

Популярні новини зараз

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Показати ще

Він зазначив, що з 90-х років в російському авіабудуванні все було зруйновано і збереглася тільки компанія "Сухой", у якої купували винищувачі.

"Ринок в Індії є, але на жаль, не для наших, тих, які керують нашою промисловістю", - резюмував він.

Нагадаємо, як повідомляв Знай.ua, в українському авіабудуванні при Зеленському є проблеми, оскільки те, що заробляють - витрачають на ремонт.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, як змінилися літаки за роки Незалежності.