Клієнтка ПриватБанку не змогла повернути кошти за квитки після скасування авіарейсу. Про це стало відомо з відкликання на порталі Мінфіну.

Жінка розповіла, що придбала авіаквитки через сторонній сервіс і отримала їх на пошту. Однак через добу їй прийшло повідомлення, що рейс скасований.

Коли жінка передзвонила в авіакомпанію, то дізналася, що рейс був скасований ще за тиждень до її покупки. При цьому сервіс, де вона купила квитки, продовжував їх продавати.

У зв'язку з цим жінка відправила заявку на повернення коштів в ПриватБанк. Однак повернути гроші їй не вдалося.

Співробітник банку надіслав жінці лист з відмовою від сервісу і підтвердженням, що жінка купила квитки. У зв'язку з цим клієнтка обурена, адже послугу, згідно з купленими квитками, вона не отримала.

Популярні новини зараз

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими

Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень

Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році

Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Показати ще

Після цього жінка самостійно відправила співробітнику відмови від рейсів і листування з представниками сервісу, але це не принесло результату. У зв'язку з цим Українка висловила нерозуміння логіки співробітника банку і сенсу послуги з повернення коштів.

Відгук клієнтки Приватбанку: minfin.com.ua
відгук клієнтки Приватбанку: minfin.com.ua

Співробітник ПриватБанку відповів на відгук жінки і пообіцяв зробити все, щоб питання вирішилося на її користь.

Відповідь на відгук клієнтки Приватбанку: minfin.com.ua
відповідь на відгук клієнтки Приватбанку: minfin.com.ua

Нагадаємо, що ПриватБанк дозволив оплатити онлайн-покупку без згоди клієнта: "Продовжує дивувати"

Як повідомляв портал "Знай.uа", прощай, Затока? Українець залишився без відпустки через картку ПриватБанку

Також, "Знай.uа" писав, що українець з карткою "ПриватБанку" виплатив кредит і вийшов з відділення: оформили ще один без дозволу