Троєщина – це величезний масив, на якому проживає майже 300 тисяч людей без швидкісного транспорту. Про це розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

«У 2014 році до Києва приїхала місія Світового банку і виявила бажання фінансувати наші інфраструктурні проєкти. Київ, звісно, сказав: Давайте гроші – ми будемо щось робити, а Світовий банк відповів, що так не можна, треба показати проєкти, оцінити, наскільки вони ефективні, визначитися, які найкращі, та порахувати транспортні моделі. Ми даємо фінансування, ви будуєте, а люди отримують можливість гарної інфраструктури», - сказав він.

Беспалов розповів, що виявилося у Києві немає транспортних проєктів на цю тему, а є просто ідеї побудувати метро на Троєщину. Тоді він мав честь супроводжувати місію Світового банку і показувати їм частинку Києва, і вони обрали транспортну частину Києва – метро Почайна, яка показала всю концентрацію транспортних проблем Києва.

“І я їм показав вид на Троєщину, і розповів, що в районі, де проживає 300 тисяч киян, немає жодного швидкісного транспорту. Люди там прокидаються з ранку й добираються до Почайної на маршрутках, щоб дістатися швидкісного транспорту та доїхати до робочих місць. І коли говорять, що людям на Троєщині треба кращий транспорт, щоб добратися на Почайну – ні, люди з Троєщини не хочуть добиратися на Почайну, вони хочуть добиратися одразу до центру до своїх робочих місць”, - підкреслив він.

Беспалов сказав, що з того моменту вони ініціювали процес, коли Світовий банк почав думати, як вирішити цю проблему зі швидкісним транспортом на Троєщину.

Популярні новини зараз

СБУ під час обшуків знайшли у голови ДПС Києва $150 тисяч, 3 квартири та машини: мріяла про соболину шубу та Мальдіви

СБУ проводить обшуки у Ігоря Коломойського: несплата митних платежів та розтрата

Чому не можна тримати кришку унітазу відкритою: питання не лише гігієни

Донька "міністра війни" Шойгу показала, за що помирають мобіки: шикарні тусовки та відпочинок у Дубаї

Показати ще

«Але, на жаль, залишається багато питань бізнес-інтересів, соціальних очікувань та політичної доцільності, які треба вирішувати для здійснення цього проєкту», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Короля, що наступного року запланована велика реконструкція вулиці Хрещатик.

Також раніше Лепявко розповідав, що всі райони мають бути покриті трамваями, велодоріжками, якісними дорогами.